poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prolog


Hej!
Nazywam się Ava i od jakiegoś czasu w mojej głowie kreuje się historia oparta na paringu DraMione. Postanowiłam, więc podzielić się moją twórczością z innymi. Wiem, że tego typu historii jest bardzo dużo, ale mam nadzieję, że kogoś zaciekawi moja wersja tej dwójki. Wiem,że wstęp jest króciutki, ale ma to być tylko wprowadzenie.W takim razie zapraszam na prolog i proszę o szczerą opinię czy ten fragment jest w miarę ciekawy. Jeśli komuś się spodoba postaram się wrzucić pierwszy rozdział jeszcze dziś :)

Czasem w naszym życiu przychodzi taki moment, gdy stajemy na rozstaju dróg i musimy wybrać pomiędzy tym co powinniśmy zrobić a tym czego pragniemy. I właśnie wtedy jesteśmy w rozterce, nie potrafimy się na niczym skupić, niczego jeść a nawet sen przychodzi z opóźnieniem. Taki moment nadszedł dziś. Muszę wybrać między sercem a rozumem.
 Jednak zanim wszystko się tak skomplikowało wiodłam beztroskie życie, bo przecież tak można nazwać to, że mamy prawdziwych przyjaciół, fantastycznego chłopaka oraz uczęszczamy do szkoły, o której każdy marzy. Chwila, chwila, opowiadam o moich rozterkach a nawet się nie przedstawiłam ! Zaczynając od początku: nazywam się Hermiona Granger i jestem uczennicą Hogwartu a oto moja historia.

Ava :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz